This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Mano žalioji palangė
„Obuoliukų“ grupės vaikai domėjosi augalais: susipažino su pagrindinėmis augalo dalimis, sužinojo svarbiausias augalų dygimo ir augimo sąlygas, domėjosi sėklų įvairove, rūšiavo jas pagal spalvas ir dydžius. Sužinojo, kad augalui sudygti ir augti nebūtina žemė. Tai išbandė į vandenį įmerkdami svogūno galvutę ir vatoje „pasodindami“ pupą. Laistydami augalus, stebėdami, tyrinėdami jų dygimą ir augimą vaikai pastebėjo, kad augalai pasėti ir pasodinti vienu metu, sudygsta ir auga skirtingai, augdami linksta į šviesos pusę, nepalaisčius vysta.
„Budinkim žemę spalvotais žiedais ir nudažykim margutį visokiais dažais“
Antroji nuotolinio ugdymo savaitė buvo smagi, aktyvi ir pilna teigiamų emocijų. Vaikai atliko daug įvairių ir įdomių užduočių susijusių su pavasario švente – Šv. Velykomis. Išbandė smagius eksperimentus su kiaušiniais ir balionais. Susipažino su šventės tradicijomis ir papročiais, kūrė dekoracijas Velykų stalui ir net dažė patys margučius. Ot, tai buvo smagumas vaikams!
Tema „Pavasaris budina gamtą“
Vaikai stebėjo bundančios gamtos požymius pro langą, vaikščiodami kieme ar miške. Parsinešę į namus medžių šakeles, tyrinėjo pumpurus, lygino juos pagal dydį, pažiūrėjo, kas slepiasi viduje. Nupiešė gražius piešinius apie pavasarį, paukščius, gėles. Padėjo mamoms gaminti: kepė pyragus, bandeles, keksiukus. Aktyviai namuose sportavo, dalinosi vaizdo įrašais kviesdami prisijungti ir grupės draugus. Neužmiršo ir „KIMOCHI“ pamokėlių pamokymų, juos atliko kartu su tėveliais, nuspalvino duotus piešinukus. Namuose atliko net keletą STEAM veiklų. Įgijo matematinių pradmenų, tobulino tyrinėjimo įgūdžius, domėjosi daiktais ir įvykiais.
Labai džiaugiamės vaikų pasiekimais, aktyviu bendravimu ir bendradarbiavimu su ugdytinių tėveliais. Išryškėjo šeimų pareigingumas, atsakomybė, noras, kuo daugiau praleisti laiko kartu.
Atnaujinta: 2020-05-04