- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Mano namai
Savaitės eigoje statydami, spalvindami ir konstruodami namus „Saulės zuikučių gr“ įtvirtinome geometrinių formų pavadinimus arba juos įsiminė ar sužinojo. Vaikams svarbiausia, kad viskas būtų greitai ir gražiai, bet konstruodami namus įsitikino, kad reikia dirbti laukti kol pasiekiame rezultatą.
Mokėmės naujų žodžių, suvokti savo galimybes ir ugdyti savivoką, savigarbą bei mokėjimą mokytis. Susipažinome su raide ir garsu “n”. Pažiūrėjome linksmą animacinį filmą „Trys paršiukai“ ir aptarėme namų formas ir medžiagas iš kurių pastatyta, bei teisingai pavadinome: medinis, plytinis, šiaudinis. Konstravome namus iš medinių smeigtukų ir popierinių šiaudelių. Labai nesisekė, nes apvalios formos, bet pagelbėjo plastilinas.
Šiuolaikiniai vaikai išmanūs, greitai suvokia naujoves. Pasiūliau pažiūrėti buto brėžinį. Vaikai labai susidomėjo, žiūrėjo. Visi matė geometrines formas, tik nežinojo, ką reiškia, bet viską išsiaiškinome, tačiau „brėžinį“ padaryti norėjo ne visi, bet bandžiusieji džiaugėsi nubraižę padėjėjos virtuvę su daug indų, obuolių ir kriaušių.
Informaciją parengė IU auklėtoja Gražina Kriaučiūnienė
Atnaujinta: 2022-02-17
Partneriai





