- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Etniniai raštai
Gal ne visi mūsų senoliai mokėjo rašyti, bet austi turėjo gebėti bene kiekviena padori mergina. Senovės raštuose atsispindi tų laikų vertybių motyvai, simboliai. Dabar raštą sukurti galime paprasčiau ir lengviau, pagal savo mąstymą, vizijas, kūrybą. Linijinis piešinys, elementų dėlionė greit virsta seka, raštu, paveikslu. Gal tai ir nėra naujiena, tačiau 2–3 m. „Smalsučių“ grupės ugdytiniams tai nauja tema. Smalsūs vaikai, apžiūrėję senovės audinių raštus įstaigos darbuotojų suorganizuotoje ekspozicijoje ir raštų iš popierinių tūtelių parodą ugdymo centro erdvėse, entuziastingai (kas ir būdinga šio amžiaus vaikams) ėmėsi patys kurti ir įgyvendinti savo vizijas. Ugdytiniams buvo pasiūlytos įvairios priemonės: ilgo formato spalvotas popierius, popieriaus tūtelės, įvairi gamtinė medžiaga. Jas dėliodami ir komponuodami vaikai bandė kurti seką, raštą, savo vizijos paveikslą. Tai pirmi kūrybinio, konstrukcinio mąstymo lavinimo žingsniai su STEAM elementais.
Veiklą vaikams padėjo įgyvendinti ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė Pipinytė-Grunskienė ir padėjėja Vida Jokubauskienė.
Atnaujinta: 2023-04-14
Partneriai





