„Žirniukų“ grupės vaikai leidosi į ypatingą kelionę kartu su pasaka „Vilke, kiek dabar valandų?“. Šį edukacinį procesą stebėjo ir svečiai iš „Rasos“ progimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriaus. Sensorinius skaitymus vedė logopedė Vaida Pleikienė ir socialinė pedagogė Rūta Bujienė, kurios sukūrė jaukią bei vaikams saugią aplinką patirti istoriją visais pojūčiais.
Daugiau nei skaitymas: ką patyrė vaikai? Pasaka nebuvo tik klausoma – ji tapo gyva patirtimi. Vaikai lietė skirtingas faktūras, judėjo, reagavo į garsus bei ritmą, kartu skaičiavo ir spėliojo. Kiekvienas dalyvis istoriją galėjo išgyventi savo tempu ir savaip.
Kuo ši veikla naudinga ugdymui?
-
Kalbos lavinimas: turtinamas žodynas ir kalbos suvokimas;
-
Pažintiniai gebėjimai: ugdomas laiko suvokimas, seka ir koncentracija;
-
Sensorinė integracija: stimuliuojama klausa, lytėjimas ir judėjimas;
-
Socialiniai įgūdžiai: mokomasi būti kartu, laikytis taisyklių ir laukti savo eilės.