- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Nuostatai
- Veiklos planavimo dokumentai
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai >
- Biudžeto ataskaitos >
- Finansinės ataskaitos >
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius
- Informacijos rodyklė








2025 m. veiklos
Smalsučių“ grupės ugdytiniai leidosi į įdomią kelionę STEAM kambaryje, kurioje pagrindinis dėmesys buvo skirtas fizikos stebuklui – magnetizmui (Mokslas). Lopšelyje-darželyje „Ežerėlis“ vaikai turėjo galimybę tapti jaunaisiais tyrėjais!
Mažieji atliko įvairius praktinius bandymus, kurių metu tyrinėjo magneto galias:
Trauka ir Stūma: Vaikai stebėjo ir bandė, kaip magnetai veikia vienas kitą – traukia (susidūrus priešingiems poliams) arba stumia (susidūrus vienodiems poliams). Tai padėjo vizualiai ir praktiškai suprasti nematomą jėgą ir magnetinio lauko sąvoką.
Medžiagų Atranka (Inžinerija/Mokslas): Naudodami magnetus, vaikai rūšiavo įvairius daiktus, atskirdami. Šis atradimas skatino hipotezių kėlimą ir rezultatų analizę.
Tokios interaktyvios patirtys ne tik suteikė konkrečių žinių apie fiziką ir ugdė loginį mąstymą, bet ir žadino smalsumą bei skatino kūrybiškumą (Menai). Grįžę iš STEAM kambario, vaikai dalijosi atradimais, parodant, kaip žaidimas gali tapti efektyviausia mokslo pamoka!
Nuoširdžiai dėkojame lopšeliui-darželiui „Ežerėlis“ už svetingumą ir galimybę vaikams paliesti tikrąjį mokslo pasaulį!
STEAM nuotykis: Inžinerija, Vandens fizika ir Kūrybiška automobilių plovykla!
Vaikai virto tikraisiais STEAM inžinieriais ir kūrėjais! Išnaudodami LEGO kaladėles ir pačių paruoštas medžiagas, vaikai ne tik konstravo įmantrius kelius, miestus, bet ir suprojektavo veikiančią automobilių plovyklą (Inžinerija/Technologijos). Šis projektas neapsiėjo be matematikos (kelių išdėstymas, atstumai) ir mokslo (vandens savybės).
Vaikai patyrė praktinį mokymąsi – išbandė plovyklą realiai, naudodami putas ir vandenį. Vandens purslai, putos ir „plovimo“ procesas suteikė ne tik daug džiaugsmo, bet ir leido tyrinėti vandens fiziką (Mokslas), stebėti priežasties ir pasekmės ryšį.
Kūrybiškos idėjos ir žaidimas ne tik lavino vaizduotę (Menai), bet ir skatino bendradarbiavimą, taisyklių kūrimą ir problemų sprendimą. Tai įrodymas, kad smagiausi atradimai gimsta žaidžiant! Juk smagiausia, kai per praktinę veiklą galima išmokti tiek daug apie aplinkinį pasaulį!
,,Žirniukų” grupės ugdytiniai ir mokytoja Vilma Maslauskė vyko į Šiaulių lopšelio-darželio ,,Ežerėlio” STEAM centrą, kur dalyvavo veikloje ,,Magneto magija”.
Kas tas magnetas?
Ką jis daro?
Stumia arba traukia daiktus!
Kokius daiktus traukia?
Vaikai su didžiuliu smalsumu ir užsidegimu išbandė įvairiausias veiklas bei įsivertino savo žinias!
„Naminukų“ grupėje vyko STEAM veikla „Dangoraižiai – aukštai, aukščiau, aukščiausiai!“ Kalbėjomės apie dangoraižius – pastatus, kurie siekia net dangų!
Vėliau vaikai iš kartono, popieriaus ritinėlių, kortų, kaladėlių statė dangoraižius!
Baigę statybas, statinius matavome – su liniuote, metru ar net lygindami su vaikų ūgiu. Kieno dangoraižis aukštesnis? Kuris labiausiai panašus į tikrą? Kieno tvirtesnis? Iš ko buvo lengviausia statyti?
Buvo daug iššūkių, džiaugsmo ir… aukštų dangoraižių!
STEAM veikla „Tvirti pamatai – tvirtas namas“
Priešmokyklinės grupės vaikai dalyvavo STEAM veikloje, kurios metu tyrinėjo, kodėl namui pamatai yra tokie svarbūs ir kaip jie lemia statinio stabilumą? Vaikai diskutavo, kas atsitiktų, jei namas neturėtų tvirtų pamatų… patys statė pastato pamatus. Spėliojo – kiek knygų jų pamatai atlaikys? Testavo pamatų stiprumą ir aptarė rezultatus.





































