- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Erasmus-plus-baneris1
etwinning1
Emokykla-baneris1
lt-721
nepaprastoji1
Tevu-linija-baneris1
sku-baneris
higienos-bukle
„Pagrandukai“
2024–2025 mokslo metai.
„Pagrandukų“ grupė. Ugdytinių amžius nuo 1–2 metai.
Grupėje kuriama aplinka skatina jų vystymąsi per žaidimą, tyrinėjimą ir sąveiką su kitais. Šio amžiaus vaikai pradeda intensyviai mokytis judėti, kalbėti ir pažinti pasaulį, tad svarbu atsižvelgti į šias specifikas:
- Motorinių įgūdžių lavinimas – siūloma įvairios žaidimo priemonės, kurios skatintų vaikus ropoti, vaikščioti, mėtyti kamuolius, lipti ir žaisti. Tai padeda lavinti pusiausvyrą, koordinaciją ir fizinius įgūdžius.
- Kūrybinės veiklos – paprasti meniniai užsiėmimai, tokie kaip dažymas pirštais, lipdymas su plastelinu ar žaidimas su spalvotais popieriais ir teptukais, skatina smulkiosios motorikos lavinimą ir kūrybinį mąstymą.
- Kalbos ugdymas – kalbos lavinimo užsiėmimai, tokie kaip dainelės, eilėraščiai, pasakojimai su paveikslėliais ir žaidimais, padeda vaikams išplėsti žodyną ir gerinti komunikacijos įgūdžius.
- Sensorika – skatinti vaikų pojūčių vystymąsi per skirtingus tekstūras, garsus, kvapus ir spalvas. Pavyzdžiui, žaidimai su smėliu, vandeniu, minkštais audiniais, įvairių formų žaislais.
- Bendravimas su bendraamžiais – tuo metu, kai vaikai pradeda tyrinėti socialinius santykius, svarbu mokyti juos dalintis, bendradarbiauti, ir palaikyti santykius su kitais vaikais, nepamirštant atskleisti ir dėmesio sau, kad jaustųsi saugūs.
- Kasdieniai ritualai ir rutina – vaikams labai svarbi aiški dienotvarkė, kuri padeda jiems jaustis saugiai ir suprasti, kas vyksta. Tai apima reguliarų miegą, maitinimą, žaidimus ir poilsio laiką.
- Emocinis ugdymas – svarbu mokyti vaikus atpažinti ir išreikšti savo jausmus per paprastas frazes, veido išraiškas, žaidimus su lėlėmis arba kūrybines užduotis.
Grupėje dirba:
Ikimokyklinio ugdymo mokytojos Ramunė Venckuvienė ir Jurgita Mažeikienė
Mokytojo padėjėja Aida Miežė
Atnaujinta: 2022-11-15