- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Nuostatai
- Veiklos planavimo dokumentai
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai >
- Biudžeto ataskaitos >
- Finansinės ataskaitos >
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius








Skęsta – neskęsta
Atlikome steam veiklą „Skęsta – neskęsta“. Tikslas: skatinti stebėti, tyrinėti ir atrasti. Su vaikais prieš tai vyko pokalbis, kaip jie mano, kuris iš jų yra lengviausias – sunkiausias ir vaikai susimąstė ir nežinojo atsakymo. Tuomet ir pasiūliau patiems išbandyti. . Keturi indai ir juose: žemė, durpė, smėlis ir pjuvenos ir keturi indai su vandeniu. Tik išbandę, vaikai pradėjo šaukti: žiūrėkit – neskęsta! O, kas neskęsta? Tai tos pjuvenos, tai buvo ir naujas vaikams žodis ir nauja patirtis: paliesti, pauostyti ir kai kurie panoro paragauti.
Rezultatas: praplėtė pažintines žinias apie juos supantį pasaulį, ugdomas gebėjimas pastebėti skirtumus. Įgijo patirties ir galimybę kūrybiškai mąstyti. Džiaugėsi naujais atradimais.
„Žirniukų“ gr. ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta Žvigaitienė
Atnaujinta: 2023-05-12
Partneriai




