- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Kas laikrodyje gyvena
„Smalsučių“ grupės ugdytiniai aiškinosi, kas ir kaip matuoja laiką. Priėję bendro sutarimo, jog dažniausiai laiką matuoja laikrodis, suglumo išgirdę klausimą, kas skaičiuoja valandas laikrodyje. Gal gegutė?
Apžiūrėję ne vieną rankinį, stalinį ir sieninį laikrodžius, keletą stalinių išardė ir rado rodyklių, dantračių, varžtelių bei kitokių dalių. Išsiaiškino, kad dauguma detalių yra plastikinės, dalis – metalinių ir šiek tiek kitokių, pvz. magnetas, vario viela, popierius. Sudėti viską atgal į laikrodį tikrai nebūtų pavykę. Tai – sudėtingas laikrodininko darbas. Tačiau pabandė sukonstruoti paprastesnį – smėlio laikrodį. Kokių jam reiks detalių – išmąstė patys vaikai. Tolesnis mokymasis tęsėsi mokantis pažinti valandas ir pusvalandžius.
Tobulintos sritys: 10. Aplinkos pažinimas, 11. Skaičiavimas ir matavimas, 15. Tyrinėjimas.
Informaciją parengė PU pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė
Atnaujinta: 2022-02-17
Partneriai





