- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Konstruoju iš popierinių tūtelių
Gilinantis į inžinieriaus profesijos pažinimą, „Smalsučių“ grupės penkiamečiai turėjo galimybę konstruoti iš pačių pasigamintų popierinių tūtelių, sutvirtindami jas varžtais. Konstravimo darbai buvo susiję su raidžių pažinimu, formuojant kitokį matymą ir mąstymą. Vaikai yra įpratę matyti „O“ raidę apskritimo pavidalu, todėl sukonstruoti ją iš tiesių formų buvo iššūkis. Pažinti laužytų formų „B“ raidę taip pat reikėjo kitokio mąstymo. Prieš tvirtinimų pradžią vaikai patikrino raidės konstrukciją, nusibrėždami specialioje kortelėje ir suskaičiuodami, kiek tūtelių bei kiek sujungimo varžtų reikės. Kai kurie vaikai, tokiu pat principu tą atliko ant medinių kaladėlių su vinutėmis, sukurdami raides iš gumyčių. Vaikams patiko patiriama sėkmė, kuria džiaugėsi sukonstravę savo vardo ar kitą raidę. Pasidavę kūrybai ir improvizacijai kai kurie vaikai sukūrė malūną, medį, eglę, geometrines figūras.
Veikla apima pasiekimų sritis: rašytinė kalba, problemų sprendimas, mokėjimas mokytis.
Veiklą ruošė ikimokyklinio ugdymo pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė.
Atnaujinta: 2021-01-12
Partneriai





