- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








IGLU namelis
Idėja kilo, kai pradėjo kauptis kiaušinių dėklų dėžutės. Norėdami panaudoti ugdymo procese antrines žaliavas, pasiūlėme vaikams ir jų tėveliams, darbuotojams pradėti rinkti kiaušinių dėžutes. Su vaikais diskutavome iš kokių medžiagų dėžutės pagamintos, kokios jos formos, kokių spalvų, ką galėtume iš jų padaryti. Pasiūlyta buvo pastatyti IGLU namelį. Tačiau ne vienam vaikui kilo klausimas ar pakaks dėžučių, kokios formos jis bus, kokio aukščio…. Todėl abipusiai sutarėme, kad mūsų tikslas: pasistatyti IGLU namelį iš kiaušinio dėklų, kuriame galėtume žaisti.
Pirmiausia vaikai susipažino su inžinieriaus profesija, jo darbu. Dedant dėžutes vieną ant kitos vaikai diskutavo, kiek sienų turi būti kad nesugriūtų namas, kaip dėžutes dėlioti kad konstrukcija būtų tvirtesnė. Namo statyba vyko sparčiai. Daug diskutavo vaikai tarpusavyje, kol namas iškilo…Vaikai džiaugėsi gautu rezultatu ir iš karto namelyje apsigyveno, o vėliau pradėjo siūlyti savo idėjas ką veiks namelyje: gers arbatą, miegos, žais žaidimus, atliks užduotis….
IGLU namelio aukštį, plotį vaikai išmatavo visais įmanomais matavimo prietaisais. Bandė suskaičiuoti, kiek dėžučių panaudojo: 100, oi ne vaikai sakė: 300, kitas paprieštaravo, jog visas tūkstantis čia yra dėklų, oi, ne ne, kitas paprieštaravo, jog čia jų gali būti ir 2000. Pabandom dar kartą suskaičiuot? Tikrai daug ir vienas šimtas (vaikų mintys).
Rezultatas: šioje veikloje vaikai išbandė inžinerinius ir konstrukcinius gebėjimus, lavino problemų sprendimo, dėmesio sutelkimo, orientavimosi erdvėje, bendradarbiavimo, pagalbos vienas kitam įgūdžius ir kartu smagiai praleido laiką.
„Obuoliukų“ gr. priešmokyklinio ugdymo mokytojos Jurgita Kvietkauskienė ir Asta Žvigaitienė
Atnaujinta: 2023-02-28
Partneriai





