This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
„Smalsučių“ grupės ugdytiniai aiškinosi, kas ir kaip matuoja laiką. Priėję bendro sutarimo, jog dažniausiai laiką matuoja laikrodis, suglumo išgirdę klausimą, kas skaičiuoja valandas laikrodyje. Gal gegutė?
Apžiūrėję ne vieną rankinį, stalinį ir sieninį laikrodžius, keletą stalinių išardė ir rado rodyklių, dantračių, varžtelių bei kitokių dalių. Išsiaiškino, kad dauguma detalių yra plastikinės, dalis – metalinių ir šiek tiek kitokių, pvz. magnetas, vario viela, popierius. Sudėti viską atgal į laikrodį tikrai nebūtų pavykę. Tai – sudėtingas laikrodininko darbas. Tačiau pabandė sukonstruoti paprastesnį – smėlio laikrodį. Kokių jam reiks detalių – išmąstė patys vaikai. Tolesnis mokymasis tęsėsi mokantis pažinti valandas ir pusvalandžius.
Tobulintos sritys: 10. Aplinkos pažinimas, 11. Skaičiavimas ir matavimas, 15. Tyrinėjimas.
Informaciją parengė PU pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė
Atnaujinta: 2022-02-17