- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Konstruoju iš kartono
„Smalsučių“ grupės vaikai (5–6 m.) gilinosi ir patyrė, ką reiškia būti inžinieriumi. Įsijautę į inžinieriaus profesijos vaidmenį, kūrė bei konstravo tūrines konstrukcijas. Sužinoję, kad inžinierius pirmiausia sugalvoja, paskui nubraižo ar nupiešia, sukonstruoja, o po to išbando, vaikai taip nuosekliai ir stengėsi dirbti. Taip buvo formuojamas gebėjimas planuoti. Kūrybai – duota visiška laisvė, be jokių nurodymų, ką konkrečiai konstruoti, suteikiant galimybę naudoti tam tikras priemones – kartoną, lipnią juostą, žirkles, klijus. Pirmiausia buvo patikrintos kartono savybės, lyginant su paprastu spausdinimo popieriumi: tvirtumas, storis, lankstymo galimybės. Vaikai tikrino, kokį svorį kartonas gali išlaikyti, kaip jis išsivynioja susuktas į ritinėlį ir kaip negreitai jis prisiklijuoja, naudojant klijus. Čia jaunieji kūrėjai patyrė, kad naudoti lipnią juostą yra paprasčiau ir greičiau. Po to vaikai braižė brėžinius, ką ketina konstruoti. Prasidėjus konstravimo darbams, kūryba ir improvizacija užvaldė. Kas sukūrė namą, kas karūną, apyrankę, o kas – visą vaikų žaidimų aikštelę su sūpynėmis ir baseinu.
Veikla apima pasiekimų sritis : mokėjimas mokytis, tyrinėjimas, kūrybiškumas.
Veiklą ruošė ikimokyklinio ugdymo pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė.
Atnaujinta: 2021-01-19
Partneriai





