This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
STEAM veikla „Konstruoju iš kartono“
„Smalsučių“ grupės vaikai (5–6 m.) gilinosi ir patyrė, ką reiškia būti inžinieriumi. Įsijautę į inžinieriaus profesijos vaidmenį, kūrė bei konstravo tūrines konstrukcijas. Sužinoję, kad inžinierius pirmiausia sugalvoja, paskui nubraižo ar nupiešia, sukonstruoja, o po to išbando, vaikai taip nuosekliai ir stengėsi dirbti. Taip buvo formuojamas gebėjimas planuoti. Kūrybai – duota visiška laisvė, be jokių nurodymų, ką konkrečiai konstruoti, suteikiant galimybę naudoti tam tikras priemones – kartoną, lipnią juostą, žirkles, klijus. Pirmiausia buvo patikrintos kartono savybės, lyginant su paprastu spausdinimo popieriumi: tvirtumas, storis, lankstymo galimybės. Vaikai tikrino, kokį svorį kartonas gali išlaikyti, kaip jis išsivynioja susuktas į ritinėlį ir kaip negreitai jis prisiklijuoja, naudojant klijus. Čia jaunieji kūrėjai patyrė, kad naudoti lipnią juostą yra paprasčiau ir greičiau. Po to vaikai braižė brėžinius, ką ketina konstruoti. Prasidėjus konstravimo darbams, kūryba ir improvizacija užvaldė. Kas sukūrė namą, kas karūną, apyrankę, o kas – visą vaikų žaidimų aikštelę su sūpynėmis ir baseinu.
Veikla apima pasiekimų sritis : mokėjimas mokytis, tyrinėjimas, kūrybiškumas.
Veiklą ruošė ikimokyklinio ugdymo pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė.
Atnaujinta: 2021-01-19