This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Ar gali būti piešimas įdomus ? Iš karto norisi atsakyti, o kaip ir dar kaip 😊 Ar įmanoma dar nustebinti vaikus ? O taipBandysime pasigaminti dažus ir ne bet kokius , o natūralius. Vaikai nustebo, svarstė, susimąstė, įdomu ir smalsu ? Pasirodo viskas įmanoma.
Burokėlių sultys, braškių miltai, ciberžolė ir kava malta, kakava, mėlynosios arbatos žiedai ir tai viskas natūralu ir naudojama mūsų virtuvėje. Kad gauti norimos tekstūros, kad būtų galima dažyti, vaikai naudojo priedus : kukurūzų miltus be glitimo ir šiltas vanduo. Maišė ,pylė ir stebėjo, ar jau būtų galima su jais piešti. Kai jau jau bendru sutarimu nusprendėme, kad dažai pagaminti, laukė smagiausia dalis – išbandyti savo pagamintus dažus piešiant ant plėvelės, šviesos stalo ir netgi veidrodžio. Savarankiškai patys tarpusavyje tarėsi, kas kur pieš ir su kuo norėtų drauge išbandyti savo pagamintus dažus. Vaikai piešė ir relaksavo, nes paklausus, ką piešia, tik tylėjo, nes labai įsijautė į patį piešimo procesą. Pabaigę piešti vaikai žiūrėjo ir gėrėjosi, kad gavosi puikus meno kūrinys.
Rezultatas : tyrinėdami natūralias medžiagas vaikai sukaupė skirtingą sensorinį patyrimą. Veiklos metu lavėjo visi vaiko asmenybės įgūdžiai ir suvokimas; motoriniai, erdviniai, jutiminiai, emociniai, kūrybiniai, socialiniai, savęs ir kitų pažinimas, bet tuo pačiu įgijo didesnio pasitikėjimo savimi ir lakesnės fantazijos.
Priešmokyklinės „Obuoliukų“ grupės mokytojos: Asta Žvigaitienė ir Jurgita Kvietkauskienė
Atnaujinta: 2023-05-12