- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Nuostatai
- Veiklos planavimo dokumentai
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai >
- Biudžeto ataskaitos >
- Finansinės ataskaitos >
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius
- Informacijos rodyklė








Popierinis laivas ir svorio jėga
Mūsų mažieji 2-3 m. ugdytiniai turi labai mažai gyvenimiškos patirties ir neturi jokių nuostatų, todėl kiekviena nauja tema jiems yra nuostaba ir siurprizas.
Po to, kai mažylius pavyko nustebinti iš popieriaus lapo išlanksčius laivelį, jiems buvo užduotas klausimas „ko reikia, kad laivas plauktų?“. Vienas vaikas pasakė – vandens, bet niekas neįvardino vėjo. Po to, kai pažaidėme laivo pūtimo vandenyje žaidimą, vaikams buvo pasiūlyta prikrauti laivą lego žmogiukų ir pažiūrėti, kas nutiks, jei jų prikrausime labai daug. Jei ugdytiniai būtų buvę didesni, jie galėtų skaičiuoti dedamus žmogiukus, įvertinti, daryti išvadas. Šiuo atveju, vaikai kol kas džiaugėsi žaidimu ir stebėjosi jo rezultatu – nuskendusiu laivu ir išskydusiu popieriniu laiveliu. Ugdytiniai gavo dvi pamokas: apie vandens poveikį tam tikroms medžiagoms, šiuo atveju popieriui ir apie svorį bei jo jėgą.
Veiklą vaikams padėjo įgyvendinti ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė Pipinytė-Grunskienė.
Atnaujinta: 2023-04-26
Partneriai







