- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Popierinis laivas ir svorio jėga
Mūsų mažieji 2-3 m. ugdytiniai turi labai mažai gyvenimiškos patirties ir neturi jokių nuostatų, todėl kiekviena nauja tema jiems yra nuostaba ir siurprizas.
Po to, kai mažylius pavyko nustebinti iš popieriaus lapo išlanksčius laivelį, jiems buvo užduotas klausimas „ko reikia, kad laivas plauktų?“. Vienas vaikas pasakė – vandens, bet niekas neįvardino vėjo. Po to, kai pažaidėme laivo pūtimo vandenyje žaidimą, vaikams buvo pasiūlyta prikrauti laivą lego žmogiukų ir pažiūrėti, kas nutiks, jei jų prikrausime labai daug. Jei ugdytiniai būtų buvę didesni, jie galėtų skaičiuoti dedamus žmogiukus, įvertinti, daryti išvadas. Šiuo atveju, vaikai kol kas džiaugėsi žaidimu ir stebėjosi jo rezultatu – nuskendusiu laivu ir išskydusiu popieriniu laiveliu. Ugdytiniai gavo dvi pamokas: apie vandens poveikį tam tikroms medžiagoms, šiuo atveju popieriui ir apie svorį bei jo jėgą.
Veiklą vaikams padėjo įgyvendinti ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė Pipinytė-Grunskienė.
Atnaujinta: 2023-04-26
Partneriai





