Cloud
Erasmus-plus-baneris1
etwinning1
Emokykla-baneris1
lt-721
nepaprastoji1
Tevu-linija-baneris1
sku-baneris
higienos-bukle
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

eTwinning projektas

Apie projektą:

Kas yra atspindys, simetrija? Kokiuose  paviršiuose galima pamatyti atspindį, ką įdomaus pastebėti, sukurti… kaip tyrinėjimai, žaidimai, kūryba veikia mūsų savivertę, motyvaciją ir socialinį aktyvumą?

Tikslas: skatinti vaikų socialinį emocinį intelektą atrandant, tyrinėjant atspindžius.

Uždaviniai:

  1. Ugdyti pasitikėjimą savimi, motyvaciją siekiant tikslų, socialinį aktyvumą.
  2. Rasti paviršius, kuriuose gali pamatyti atspindžius, juos užfiksuojant IKT priemonėmis.
  3. Pastebėti, tyrinėti simetrijos, sekos, ornamento elementus, dydžius atspindžiuose.
  4. Apibūdinti daiktų vietą ir padėtį vienas kito atžvilgiu.
  5. Plėsti žodyną naujais žodžiais.


Projekto trukmė
: 2023-11-01 – 2023-11-30.

Projekto dalyviai: Lietuvos, užsienio šalių ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo vaikai, mokytojai.

Veiklos su projekto partneriu, dalyviais:

-projekto tikslų ir uždavinių aptarimas;

-projekto tvirtinimo organizavimas;

-projekto idėjos viešinimas ir dalyvių (mokytojų, vaikų, jų šeimų narių) įtraukimas;

-projekto veiklų aptarimas;

-veiklų moderavimas;

-projekto organizavimas;

-projekto aptarimas;

-projekto viešinimas.

Tikėtini rezultatai: vaikai ugdysis pasitikėjimą savimi ir savo jėgomis, savimotyvaciją, socialinį aktyvumą. Ieškos savo aplinkoje paviršių, kuriuose galėtų pamatyti atspindžius, juos užfiksuos naudodamiesi IKT priemonėmis, atlikdami tyrinėjimus pastebės simetrijos, ornamentų elementus, dydžius atspindžiuose. Plės žodyną naujais žodžiais. Projekto dalyviai sukurs bendrą produktą – virtualų atspindžių žemėlapį. Vaikai įsivertins projekto metu įgytas žinias, gebėjimus, vertybines nuostatas. Pedagogai įsivertins įgytas, patobulintas kompetencijas, dalinsis gerąją darbo patirtimi su kolegomis įstaigos tinklalapyje, eTwinning platformoje, Twinspace erdvėje.

Projektą parengė: ikimokyklinio ugdymo mokytojos Daina Kantauskienė, Palmira Vasiliauskienė, Jurgita Tamošauskienė, priešmokyklinio ugdymo mokytojos Vilma Maslauskė, Jolanta Romanovaitė.

„Naminukų“, „Nykštukų“, „Saulės zuikučių“, „Pelėdžiukų“, „Obuoliukų“ grupių vaikai kartu su mokytojomis Daina Kantauskiene, Jurgita Tamošauskiene, Jolanta Romanovaite, Vilma Maslauke, Palmira Vasiliauskiene, Jurgita Kvietkauskiene startuoja naujame tarptautiniame eTwinning projekte „Atspindžių žemėlapis“. Šiame projekte dalyvauja 24 dalyviai iš keturių skirtingų šalių: Lietuvos, Turkijos, Rumunijos ir Lenkijos. Į projektą įsitraukė ir Centro socialiniai partneriai iš l/d „Gluosnis“, „Bitė“, „Sigutė“.

Projekto metu vaikai tyrinės atspindžius skirtinguose paviršiuose, eksperimentuos, kurs, žais, vertins, kaip projekto veikla įtakoja savivertę, motyvaciją ir socialinį aktyvumą. Projekto metu vaikai, mokytojai iš visų dalyvaujančių šalių bendradarbiaus, dalinsis savo idėjomis, kurs bendrus darbus.

Mes labai laukiame šios nuostabios kelionės po atspindžių pasaulį kartu su mūsų tarptautiniais draugais!

P.S. Idėją projektui įkvėpė IU metodinių rekomendacijų rinkinys „Žaismė ir atradimai“.

Informaciją parengė Daina Kantauskienė

Projekto įgyvendinimas

Šiaulių Petro Avižonio ugdymo centro „Naminukai“, „Nykštukai“, „Pelėdžiukai“, „Obuoliukai“, Šiaulių lopšelis-darželis „Gluosnis“, Šiaulių lopšelis darželis „Žilvitis“, Šiaulių raj. Kuršėnų lopšelis-darželis „Eglutė“, Utenos lopšelis-darželis „Pasaka“ ir partneriai iš Rumunijos bei Turkijos, įkvėpti IU metodinių rekomendacijų rinkinio „Žaismė ir Atradimai“, susijungė eTwinning projektui „Atspindžių žemėlapis“.

Projekto veiklos vedė vaikus per naujus atradimus – atspindžių ieškojimą įvairiausiose aplinkose, jų tyrinėjimą, simetrijų, dydžių, spalvų žaismą atspindžiuose, įspūdingiausių atspindžių rinkimus, ir svarbiausia – savo jausmų, emocijų, savivertės įprasminimą, kuriant dainą ir ją pristatant projekto dalyviams. Vaikai išbandė projekto mokytojų kurtas IKT priemones – žaidimus, susipažino su saugaus interneto naudojimosi galimybėmis. Džiaugiamės vaikų susidomėjimu, kūrybiškumu projekto metu įgytas žinias, patirtį perteikiant kuriant naujus žaidimus, veiklas, kūrybinius darbus, džiaugiamės tėvų įsitraukimu, fiksuojant vaikų atrastus atspindžius, renkant įdomiausius ir padedant mokytojams įvertinti projekto naudą vaikų ugdymui(si).

Ar mes jau baigėme savo kelionę po atspindžių pasaulį?.. Tikrai ne, nes vis dar girdime džiaugsmingus vaikų šūksnius: „Mokytoja, aš matau atspindį“.

Projekto metu buvo sukurtas „Atspindžių žemėlapis“

eTwinning projektas ,,Reflection map” (youtube.com)

Informaciją parengė IU mokytoja Daina Kantauskienė

Džiaugiamės, didžiuojamės mokytojos Dainos Kantauskienės, o kartu ir jos vedamos eTwinning komandos darbo įvertinimu – gautas kokybės ženklelis įgyvendintam projektui “Atspindžių žemėlapis”!

Atnaujinta: 2024-07-01

„Naminukų“ ugdytiniai vaikai kartu su mokytoja Daina Kantauskiene sausio-kovo mėnesį dalyvauja tarptautiniame eTwinning projekte „Dangaus detektyvai“. Projekte dalyvauja mokytojai, mokiniai iš Lietuvos, Turkijos, Slovakijos, Rumunijos, Bulgarijos. 

Projekto tikslas sukurti ugdymo turinį, kuris įtrauktų 3-6 metų vaikus domėtis gamtos reiškiniais: lietumi, debesimis, sniegu, kruša, vaivorykšte…Projekto metu bus vykdomos veiklos, kurios skatina vaikus stebėti, tyrinėti, mąstyti, analizuoti ir daryti išvadas.

Sausio mėnesį gaminome lietaus butelius, ledą, netikrą sniegą, iš jo lipdėme senius besmegenius, kūrėme sniego audrą. Šios įtraukiančios veiklos, skatino vaikus suprasti tokius gamtos reiškinius kaip lietus, sniegas, ledas, pūga. Žaidėme projekto partnerių kurtus stalo, judrius žaidimus gamtos reiškinių sąvokoms įtvirtinti. 

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Daina Kantauskienė

Atnaujinta: 2024-01-29

„Naminukų“ grupės ugdytiniai ir mokytoja Daina Kantauskienė dalyvavo respublikiniame eTwinning projekte „Lietuva – iš daug mažų dalelių“. Vaikai iš popierinių pagaliukų, varžtelių, sriegių ir popieriaus konstravo, piešė namus. Iš grupėje esančių priemonių, žaislų kūrė Šiaulių miesto įžymią vietą – Šiaulių bulvarą.

Atnaujinta: 2023-12-28

„Naminukų“ grupės vaikai kartu su auklėtoja Daina Kantauskiene kovo 21 – balandžio 29 dienomis dalyvavo respublikiniame Etwinning projekte „Mažųjų Velykos su IKT“.

Projekto tikslas – integruojant IKT ugdyti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo vaikų informatinio mąstymo, skaitmeninio raštingumo, problemų sprendimo, aplinkos pažinimo gebėjimus.

Projekto metu tradicinėmis ir IKT priemonėmis buvo kuriami velykiniai atvirukai. Vaikai išbandė  velykinių animuotų istorijų kūrimą su „SchratchJR“ programa. Panaudojant IKT, buvo organizuota STEAM veikla. Visi projekto dalyviai su  agie.io įrankiu sukūrė bendrą piešinį ,,Šv. Velykų belaukiant”. Projekto akimirkos užfiksuotos bendroje knygoje „Mažųjų Velykos su IKT“.

https://www.storyjumper.com/book/read/130494392/PROJEKTAS-Maj-velykos-su-IKT

Informaciją parengė IU auklėtoja Daina Kantauskienė

Atnaujinta: 2022-05-17

Mokytoja Daina Kantauskienė su PUG „Naminukų“ grupės ugdytiniais dalyvauja tarptautiniame eTwinning projekte „We – Explorers of Our Senses“ („Mes – savo pojūčių tyrinėtojai“). Į šį projektą įsitraukė 18 narių iš 4 šalių: Lietuvos (15), Turkijos (8), Rumunijos (3), Slovakijos (1).

Projektas skirtas ugdyti vaikų pojūčius (regą, klausą, uoslę, skonį, lytėjimą) per įvairias veiklas ir aplinkas. Projektas vykdomas nuo rugsėjo iki sausio mėnesio, jo trukmė – 5 mėnesiai. Rugsėjo mėnuo skirtas regos, spalis – skonio, lapkritis – lytėjimo, gruodis – uoslės, sausis – klausos pojūčio tyrinėjimui, bendroms veikloms, jų apmąstymui. 

Projekto tikslas: skatinti vaikų sensorinį suvokimą per patirtines veiklas, skirtas kiekvienam pojūčiui. Organizuoti veiklas, ugdančias vaikų pažintinius, socialinius, emocinius ir motorinius įgūdžius per pojūčių tyrinėjimą. Padėti vaikams pažinti savo pojūčius ir suvokti jų reikšmę kasdieniame gyvenime. Skatinti vaikų savarankiškumą, pasitikėjimą savimi ir kūrybiškumą. Stiprinti vaikų bendravimą ir socialinių įgūdžių ugdymą per grupines veiklas. Ugdyti vaikų gebėjimą per pojūčius atpažinti ir valdyti emocijas bei skatinti empatišką elgesį.

Projekto metu naudojamos įvairios bendravimo ir bendradarbiavimo priemonės, IKT įrankiai, organizuojamos veiklos, siekiant vaikus supažindinti su saugiu internetu.

Projekto sklaida vykdoma įstaigų internetiniuose tinklapiuose, socialiniuose tinkluose.

Atnaujinta: 2025-01-13

Kovo mėnesį dalyvavo veiklose „Ilgėja dienos“ vaikai kartu su pedagoge Daina Kantauskiene kiekvieną savaitę, pirmadieniais susirenka aptarti, suskaičiuoti, užfiksuoti, kiek per savaitę pailgėja diena. Pateikiame patikrintą išvadą – dienos ilgėja !!!

Vasario mėnesį “Naminukų” grupės vaikai dalyvavo „Arbatos popietės veiklose“ ir  pasitelkę visus savo pojūčius tyrinėjo 5 rūšių arbatas, domėjosi jų  naudingomis savybėmis, rinko skaniausią arbatą.

„Naminukų“ grupės vaikai su savo auklėtoja Daina Kantauskiene  dalyvauja tarptautiniame eTwinning projekte, kuris skirtas ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams. Jo metu projekto dalyviai dalijasi idėjomis, kuo įdomiau ir turiningiau galėtume stebėti, tyrinėti, fiksuoti, fotografuoti gamtą ir jos objektus per visus keturis metų laikus.

Atnaujinta: 2021-03-26

Nuo 2021-01-04 iki 20201-01-31 d. Šiaulių Petro Avižonio ugdymo centro „Saulės zuikučių“ grupės ugdytiniai dalyvavo tarptautiniame eTwinning projekte „Spalvų, šviesos ir veidrodžių karalystėje“. Į veiklas įsitraukė dalyviai iš Lietuvos ir Turkijos. Projekto tikslas buvo ugdyti vaikų intelektualius ir kūrybinius gebėjimus leidžiant pasireikšti pačiam vaikui.

Kasdieninėse veiklose buvo sukurta tokia aplinka, kurioje vaikai domėjosi, susipažino, tyrinėjo  veidrodžius, šviesas, šešėlius. Priemonės ir veiklos skatino vaikų smalsumą kelti klausimus kas ir kodėl vyksta. Ugdėsi gebėjimus apmąstyti tyrinėjimų rezultatus. Įgijo vaikai bendravimo ir tarimosi su bendraamžiais įgūdžių. Išbandė netradicinius piešimo būdus, išlaisvindami savo vaizduotę ir savitai įgyvendindami  idėjas, džiaugėsi netikėtais atradimais.

Auklėtojai buvo naudinga patirtis plėtoti kompiuterinio raštingumo įgūdžius ir pasisemti iš projekto dalyvių naujų idėjų  organizuojant vaikų veiklas. Dėkojame kartu su vaikais idėjos autorei Rūtai Gedvilienei iš Šiaulių lopšelio-darželio „Ežerėlis“ inicijavusiai šį projektą.

Atnaujinta: 2021-01-29

Naminukų grupės vaikai kartu su mokytoja Daina dalyvavo tarptautiniame eTwinning projekte „STORYTELLING“.  Šis projektas buvo organizuotas kartu su Slovakijos mokytoja ir jos pradinių klasių mokiniais. Nors projekto dalyvių amžiaus skirtumas didelis, bet meilės knygoms puoselėjimas svarbus ne tik ikimokyklinio amžiaus vaikams, bet ir pradinukams. Projekto veiklas pradėjome nuo susipažinimo, kaip įdomu buvo vaikams pamatyti savo virtualius, tokius didelius ir dar užsieniečius draugus. Pasijutome labai svarbūs ir reikšmingi. Viena iš pirmųjų mūsų veiklų buvo apsilankymas Šiaulių Povilo Višinskio viešojoje bibliotekoje. O apžiūrėję savo partnerių – slovakų bibliotekos knygas, pastebėjome, kad jų raidės atrodo truputį kitaip, negu mūsų ir panorome jiems parodyti savąsias. Nors dar tik pradedame pažintį su raidėmis, bet jau žinome savo vardo raides, mokame parašyti savo vardą. Šiuo gebėjimu ir pasidalinome projekto erdvėje. Vėliau sekė savo mėgstamiausių knygų pristatymai, skaitytų istorijų iliustravimas. Pradėjome kurti savo knygeles, jas „skaitydavome“ grupės draugams prieš miegą. 

Projekto erdvėje pasikeitėme pasakų, istorijų inscenizacijomis. Mes pasirodėme su vaidinimu „Skrybėlė“. Pažiūrėjome, aptarėme slovakų vaikų inscenizaciją apie vienaragį, patys stebėjomės, kad galėjome suprasti šios užsienietiškos inscenizacijos turinį. 

Projekto metu didelis dėmesys buvo skiriamas knygų svarbai, žodyno plėtimui, kūrybiškumui, pasakojimo, įgūdžių plėtojimui. 

Džiaugiamės savo bendru darbu, projekto metu įgytomis žiniomis ir gebėjimais.

Informaciją parengė mokytoja Daina Kantauskienė

Atnaujinta: 2023-06-08

Apie projektą

Projektas skirtas 3–6 metų vaikams. Kokius Superherojus turi mūsų šalies vaikai ir kokius gyvenantys Europoje, pasaulyje? Kiek jie svarbūs vaikui ir kokį vaidmenį atlieka formuojant vaikų socialinius įgūdžius, kritinį mąstymą, bendravimą, savęs pažinimą ir empatiją.

Tikslas

Plėsti ir turtinti vaikų žodyną, tobulinti kalbos ir kalbėjimo įgūdžius per Europos/pasaulio pažinimą.

Projekto trukmė

2021-11-15 – 2021-12-05

Darbo eiga

  • Projekto partnerių prisistatymas (2021-11-15 – 2021-11-21)

Kiekvienas vaikas (grupė/klasė) turi vieną (kelis) mėgstamus animacinių filmų ir pasakų herojus, kuriuos padedant šeimos nariams, pedagogams žodžiu, piešiniu, nuotrauka, vaizdo įrašu pristato projekto dalyviams.

  • Projekto vykdymas (2021-11-22 – 2021-11-28)

Vaikai pasakoja vienas kitam apie savo superherojus, diagramų pagalba renkami mėgstamiausieji, populiariausi herojai. Siekiant išsiaiškinti superherojų galias, kuriami minčių žemėlapiai. Savo naujus įspūdžius, žinias, potyrius vaikai perteikia žaisdami vaidmeninius žaidimus, kurdami pasakojimus, eiles, mįsles, inscenizacijas.

  • Projekto apibendrinimas savo įstaigos tinklalapyje, Twinspace erdvėje (2021-11-29 – 2021-12-05)

Tikėtini rezultatai

Vaikai tobulins sakytinės kalbos, kritinio mąstymo, kūrybinius gebėjimus, patirs teigiamų emocijų, naujų įspūdžių, pasidalins žiniomis, patirtimi. Pedagogai pasidalins gerąją darbo patirtimi su kolegomis įstaigos tinklalapyje, eTwinning platformoje, Twinspace erdvėje.

„Saulės zuikučiai“ 4–5 m. amžiaus vaikai sudalyvavo tarptautiniame eTwinning projekte „Mano super herojų galia“.

Vaikai noriai ir įdomiai pasakojo draugams ir auklėtojoms apie savo herojus, jų gerus darbus. Kartu sportavo, žaidė, lipdė, spalvino, mėgavosi procesu. Visi norėtų daryti gerus darbus, padėti kitiems, kaip ir jų mylimiausi herojai. Daug teigiamų emocijų suteikė fotosesija su super herojais, jų atributika.

Populiariausias superherojus: „Šuniukai – Patruliai“.

Netikėtas požiūris į superherojų buvo sugalvotas mamos ir dukros „Riešutų lapelis“, kurį pasiuvo mama. Šis lapelis gyveno „Gyvučių“ mieste ir padėjo gaudyti „rages“, kurios viską iš visų vogdavo.

Super herojų galia tikrai stebuklinga ir naudinga.

„Naminukai“ šiame projekte yra patys mažiausi dalyviai, bet jau turi savo mėgstamus animacinių filmų herojus. Projekto pradžioje bendradarbiaujant su tėvais, išsiaiškinome mėgstamiausius vaikų herojus, kvietėme atsinešti iš namų herojų rūbus, atributus, aksesuarus, knygeles, žaidimus. Buvo suorganizuota parodėlė, kuri kiekvieną dieną keitėsi, pildėsi. Įdomu buvo stebėti, atrasti, kad ir kitų projekto dalyvių mėgstamiausi herojai yra tokie pat, vaikai iš įvairių Europos šalių mėgsta tuos pačius animacinių filmų herojus.

Vis tik daugiausiai patiktukų surinko šuniukai Patruliai, Ledo šalies herojės: Ana ir Elza. Vaikai gamino herojų kaukes, ypatingų galių turinčias apyrankes, piešė Pižamų herojus: Katytę, Driežą, Pelėdą. Superherojų iššūkiai: siūlų labirintas, ugnies žiedas, magiško apsiausto galia.

Vaidmeninių žaidimų pagalba mokėmės atlikti gerus darbus, padėti vienas kitam, atlikti super galių reikalaujančias užduotis – iššūkius. Siūlų labirintas, ugnies ratas, lego miestas puikiai pasitarnavo spontaniškiems vaikų vaidmeniniams žaidimams, kurių metu vaikai ugdėsi gebėjimą bendradarbiauti, turtino žodyną ir lavino kalbą.

„Nykštukų“ grupės vaikai „Labaduko“ teatriuko studijoje pristatė savo superherojus. Vaikai dalyvaudami kūrybiniame procese gebėjo pažinti superherojų vidinį pasaulį, laisvai ir individualiai reiškė emocijas, nesuvaržytai ir kūrybiškai mąstė, kūrė.

,,Pelėdžiukų” superherojus Nr. 1. – Šunyčiai patruliai. Tai ir apranga, batukai, pagalvės, mašinos šu šuniukais, dėlionės, piešiniai. Populiarus ir  „Žmogus Voras“

Tarptautinis eTwinning projektas „Super herojų galia“, skirtas ikimokyklinio amžiaus 3-6 m. vaikams buvo vykdomas nuo 2021-11-15 iki 2021-11-28 d. Mūsų įgyvendintomis akimirkomis jau pasidalinome, o dabar kiek daugiau apie projektą. Projekto idėjos autoriai: auklėtojos Daina Kantauskienė, Vilma Maslauskė, Jolanta Romanovaitė, Palmira Vasiliauskienė.
Projekte „Super herojų galia“ dalyvavo 24 dalyviai: iš Lietuvos- 17, iš mūsų įstaigos dalyvavo 4 grupės „Saulės zuikučiai“, „Naminukai“, „Nykštukai“, „Pelėdžiukai“., Turkijos – 5, Ispanijos – 1, Rumunijos – 1.
Projektu siekta plėsti ir turtinti vaiko žodyną, kritinį mąstymą, savęs pažinimą, empatiją išsiaiškinant Lietuvos ir kitų europos šalių populiariausius „Superherojus“, jų galias ir kiek jie svarbūs vaiko gyvenime. Tiek Lietuvos, tiek kitų šalių vaikų daugiausiai dėmesio sulaukė „Super herojai“: „Šuniukai – Patruliai“, ‚Žmogus Voras“, „Halkas“ir princesė Elza.

Projekto metu buvo vykdomos įvairios veiklos: diskusijos, pristatymai, piešimas, diagramų sudarymas, minčių žemėlapių kūrimas, įvairūs vaidmeniniai, sportiniai žaidimai, inscenizacijos mėgdžiojant savo mylimiausius superherojus leido išsirinkti, populiariausius herojus.
Projekto tema daug teigiamų emocijų suteikė vaikams, kurie norėjo būti panašūs į savo herojus, daryti gerus darbus, padėti kitiems, bet ir vaikų tėveliams, kurie noriai įsitraukė į projektą.

Pasidaliname ir projekto tarptautinių partnerių projekto akimirkomis.
Informaciją parengė auklėtoja Vilma Maslauskė.

Atnaujinta: 2021-12-08

Ko aš galiu išmokyti kitus? Kas man galėtų padėti išmokti? Ką aš galėčiau nuveikti tai mokėdamas?

Kiek daug klausimų, į kuriuos atsakymų ieškojo eTwinning respublikinio projekto dalyviai „Naminukų“, „Nykštukų“, „Saulės zuikučių“ vaikai, tėveliai, mokytojos ir projekto partneriai iš Kauno lopšelio darželio „Klausutis“ „Žirniukų“ grupės vaikai su savo mokytoja Nadežda Zalevskaja. O atsakymus rasti buvo visai paprasta, reikėjo tik mokytojams pastebėti vaikuose ypatingus pomėgius, gebėjimus, žinias ir paskatinti jais pasidalinti su grupės draugais. 

Projekto metu buvo organizuota 19 vaikų veiklų: kūrybinės, sportinės, pažintinės, matematinės, kulinarinės, STEAM veiklos. Šis projektas – ilgalaikis, truko visą pavasarį, tad iš pradžių vaikai nedrąsiai „pasimatavę“ mokytojo vaidmenį, pabaigoje jau jautėsi itin pasitikintys savimi, savo gebėjimais. Vaikai būdami šalia vienas kito noriai kopijuoja, mokosi vienas iš kito – klausantis ką sako bendraamžiai, mokymosi procesą suvokia kaip įdomią ir įtraukiančią veiklą. Vaikų veiklos, kaip kibirkštis uždegė jų tolesnes iniciatyvas mokyti ir mokytis. Į projektą įsitraukė ir tėveliai, savo žiniomis, gebėjimais, priemonėmis papildydami vaikų veiklas. Mokytojos dalijosi gerąja darbo patirtimi Twinspace erdvėje, tuo pačiu išbandė naujus eTwinning platformos įrankius, funkcijas, tobulino IKT gebėjimus.

Rytuose sakoma: „Tikrasis mokytojas – tai tas, kuris pasiruošęs mokytis iš kiekvieno sutikto žmogaus. O tikrasis mokinys tas, kuris kiekviename žmoguje mato savo mokytoją“.

Informaciją parengė mokytojos Daina Kantauskienė, Jurgita Tamošauskienė, Jolanta Romanovaitė, Vilma Maslauskė.

Vaikų veiklos – https://padlet.com/ddainakntauskiene/vaik-veiklos-oz9z5o8fwfon0t2q

Vaikų mintys – http://linoit.com/users/DainaKan/canvases/Vaik%C5%B3%20mintys%20apie%20projekt%C4%85

Atnaujinta: 2023-06-19

„Naminukų“ gr. dalyvauja tarptautiniame Etwinning projekte „Žiemos laikotarpio atspindys mūsų aplinkoje“ „Reflection of the winter in our environment“ (2021 m. gruodis – 2022 m. vasaris)

Projektas skirtas ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo amžiaus vaikams ir jų pedagogams. Projekto metu, vykdydami įvairias veiklas, dalinamės idėjomis, kaip  puoselėjamos, perteikiamos žiemos laikotarpio švenčių pasiruošimo, bei puošimosi joms tradicijos, idėjos.

Atnaujinta: 2022-02-14

Pauc.lt
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.