This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Atlikome steam veiklą „Skęsta – neskęsta“. Tikslas: skatinti stebėti, tyrinėti ir atrasti. Su vaikais prieš tai vyko pokalbis, kaip jie mano, kuris iš jų yra lengviausias – sunkiausias ir vaikai susimąstė ir nežinojo atsakymo. Tuomet ir pasiūliau patiems išbandyti. . Keturi indai ir juose: žemė, durpė, smėlis ir pjuvenos ir keturi indai su vandeniu. Tik išbandę, vaikai pradėjo šaukti: žiūrėkit – neskęsta! O, kas neskęsta? Tai tos pjuvenos, tai buvo ir naujas vaikams žodis ir nauja patirtis: paliesti, pauostyti ir kai kurie panoro paragauti.
Rezultatas: praplėtė pažintines žinias apie juos supantį pasaulį, ugdomas gebėjimas pastebėti skirtumus. Įgijo patirties ir galimybę kūrybiškai mąstyti. Džiaugėsi naujais atradimais.
„Žirniukų“ gr. ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta Žvigaitienė
Atnaujinta: 2023-05-12