This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
„Smalsučių“ gr. vaikai tyrinėjant sniegą, mokėsi ne tik pažinti matavimo prietaisus, bet suvokti temperatūros skirtumus, termometro stulpelio esmę ir oro temperatūros pajautą bei suvokimą. Sniege rašė, piešė, ledą svėrė ir skaičiavo valandas, kiek laiko reikia, kad kambario temperatūroje jis ištirptų. Didžioji dalis šios veiklos vyko spontaniškai, be išankstinio suplanavimo, tik įsiklausant į vaikus ir pagavus jų idėjas.
Tobulintos sritys; 9. Rašytinė kalba, 10. Aplinkos pažinimas, 11. Skaičiavimas ir matavimas, 12. Meninė raiška, 15. Tyrinėjimas, 17. Kūrybiškumas.
Informaciją parengė PU pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė
Atnaujinta: 2022-02-17