- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Nuostatai
- Veiklos planavimo dokumentai
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai >
- Biudžeto ataskaitos >
- Finansinės ataskaitos >
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
 
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius
- Informacijos rodyklė








Konstruoju iš popierinių tūtelių
Gilinantis į inžinieriaus profesijos pažinimą, „Smalsučių“ grupės penkiamečiai turėjo galimybę konstruoti iš pačių pasigamintų popierinių tūtelių, sutvirtindami jas varžtais. Konstravimo darbai buvo susiję su raidžių pažinimu, formuojant kitokį matymą ir mąstymą. Vaikai yra įpratę matyti „O“ raidę apskritimo pavidalu, todėl sukonstruoti ją iš tiesių formų buvo iššūkis. Pažinti laužytų formų „B“ raidę taip pat reikėjo kitokio mąstymo. Prieš tvirtinimų pradžią vaikai patikrino raidės konstrukciją, nusibrėždami specialioje kortelėje ir suskaičiuodami, kiek tūtelių bei kiek sujungimo varžtų reikės. Kai kurie vaikai, tokiu pat principu tą atliko ant medinių kaladėlių su vinutėmis, sukurdami raides iš gumyčių. Vaikams patiko patiriama sėkmė, kuria džiaugėsi sukonstravę savo vardo ar kitą raidę. Pasidavę kūrybai ir improvizacijai kai kurie vaikai sukūrė malūną, medį, eglę, geometrines figūras.
Veikla apima pasiekimų sritis: rašytinė kalba, problemų sprendimas, mokėjimas mokytis.
Veiklą ruošė ikimokyklinio ugdymo pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė.
Atnaujinta: 2021-01-12
Partneriai
 
                                                                     
                                                                 
                                                                     
                                                                 
                             
  
 










 
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                    