- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Tyrinėjimo džiaugsmas
3–4 m. „Saulės zuikučių“ grupės vaikai.
Priemonės: įvairaus dydžio veidrodžiai, CD diskai, metalinis padėklas, šiaudeliai, dažai stiklo dekoravimui, mediniai pagaliukai.
Įvairiose darželio ugdymosi erdvėse, pasitelkiant įvairaus dydžio veidrodžius, kitus daiktus, atspindinčius atvaizdus vaikai tyrinėjo, lygino save ir kitus.
Didelis veidrodis vėliau tapo eksperimentavimo ir piešimo laboratorija. Ant veidrodžio išlietus dažus vaikai pūtė su šiaudeliais ir netikėtas eksperimentavimo rezultatas nustebino vaikus. Dažai susiliejo į vieną visumą, spalvos susimaišė, tada pirštukai ir delnai šoko spalvotą atspaudų šokį. Veidrodis pasidengė dažų sluoksniu ir vaikai nieko pro jį nebematė. Dažų sluoksnį pradėjo braižyti pagaliukais, gavosi graviruotos snaigės, gėlės.
Rezultatai: Vaikai suprato, kad veidrodis gali pasitarnauti kaip piešimo pagrindas. Išbandė netradicinį piešimo būdą, priemones. Įtvirtino spalvas. Tyrinėjo, lygino, save ir kitus, matavo ūgį. Išsiaiškino, kad save, savo emocijas galima pamatyti tik per veidrodį, Skaičiavo, grupavo kūno dalis kurios yra po dvi, kurios po vieną.
Vaikai veikloje ugdėsi: tyrinėjimo, aplinkos pažinimo, skaičiavimo ir matavimo, meninės raiškos gebėjimus.
Informaciją parengė: ikimokyklinio ugdymo auklėtoja Vilma Maslauskė.
Atnaujinta: 2021-03-02
Partneriai





