- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Nuostatai
- Veiklos planavimo dokumentai
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai >
- Biudžeto ataskaitos >
- Finansinės ataskaitos >
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius
- Informacijos rodyklė








Elektros energijos magija
Vaikai apžiūrėję galvaninį elementą, pastebėjo du polius. Vienas pažymėtas minuso ženklu (-), kitas – pliuso (+). Pabandė prijungti lemputę ir nustebo, kai ji užsidegė. Išsiaiškinome, kodėl lemputė užsidega. Vėliau vaikams iškilo klausimas ar galima sustiprinti lemputės švytėjimą. Sujungėme kelis elementus nuosekliai ir grandinėje sustiprėjus elektros srovei, ir lemputės švytėjimas sustiprėjo. Vaikai buvo supažindinti ir su rodykliniu multimetru. Jo pagalba sužinojo, kad multimetro laidus palietus prie trijų nuosekliai sujungtų elementų baterijos polių, multimetro rodyklė atsilenks daugiau, nei prie vieno elemento polių.
Pabandėme pasigaminti galvaninį elementą iš bulvės, tačiau, kad ir kaip atrodo viską tiksliai darėme pagal instrukcijas, eksperimentas mums nepavyko, bet susidomėjimo buvo tikrai daug.
Priešmokyklinės „Obuoliukų“ grupės mokytojos: Asta Žvigaitienė ir Jurgita Kvietkauskienė
Atnaujinta: 2023-06-07
Partneriai













