- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Nuostatai
- Veiklos planavimo dokumentai
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai >
- Biudžeto ataskaitos >
- Finansinės ataskaitos >
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius








Kas laikrodyje gyvena
„Smalsučių“ grupės ugdytiniai aiškinosi, kas ir kaip matuoja laiką. Priėję bendro sutarimo, jog dažniausiai laiką matuoja laikrodis, suglumo išgirdę klausimą, kas skaičiuoja valandas laikrodyje. Gal gegutė?
Apžiūrėję ne vieną rankinį, stalinį ir sieninį laikrodžius, keletą stalinių išardė ir rado rodyklių, dantračių, varžtelių bei kitokių dalių. Išsiaiškino, kad dauguma detalių yra plastikinės, dalis – metalinių ir šiek tiek kitokių, pvz. magnetas, vario viela, popierius. Sudėti viską atgal į laikrodį tikrai nebūtų pavykę. Tai – sudėtingas laikrodininko darbas. Tačiau pabandė sukonstruoti paprastesnį – smėlio laikrodį. Kokių jam reiks detalių – išmąstė patys vaikai. Tolesnis mokymasis tęsėsi mokantis pažinti valandas ir pusvalandžius.
Tobulintos sritys: 10. Aplinkos pažinimas, 11. Skaičiavimas ir matavimas, 15. Tyrinėjimas.
Informaciją parengė PU pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė
Atnaujinta: 2022-02-17
Partneriai









