- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Nuostatai
- Veiklos planavimo dokumentai
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai >
- Biudžeto ataskaitos >
- Finansinės ataskaitos >
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius
- Informacijos rodyklė








Mano namai
Savaitės eigoje statydami, spalvindami ir konstruodami namus „Saulės zuikučių gr“ įtvirtinome geometrinių formų pavadinimus arba juos įsiminė ar sužinojo. Vaikams svarbiausia, kad viskas būtų greitai ir gražiai, bet konstruodami namus įsitikino, kad reikia dirbti laukti kol pasiekiame rezultatą.
Mokėmės naujų žodžių, suvokti savo galimybes ir ugdyti savivoką, savigarbą bei mokėjimą mokytis. Susipažinome su raide ir garsu “n”. Pažiūrėjome linksmą animacinį filmą „Trys paršiukai“ ir aptarėme namų formas ir medžiagas iš kurių pastatyta, bei teisingai pavadinome: medinis, plytinis, šiaudinis. Konstravome namus iš medinių smeigtukų ir popierinių šiaudelių. Labai nesisekė, nes apvalios formos, bet pagelbėjo plastilinas.
Šiuolaikiniai vaikai išmanūs, greitai suvokia naujoves. Pasiūliau pažiūrėti buto brėžinį. Vaikai labai susidomėjo, žiūrėjo. Visi matė geometrines formas, tik nežinojo, ką reiškia, bet viską išsiaiškinome, tačiau „brėžinį“ padaryti norėjo ne visi, bet bandžiusieji džiaugėsi nubraižę padėjėjos virtuvę su daug indų, obuolių ir kriaušių.
Informaciją parengė IU auklėtoja Gražina Kriaučiūnienė
Atnaujinta: 2022-02-17
Partneriai
























