- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius








Sniegas padeda mokytis
„Smalsučių“ gr. vaikai tyrinėjant sniegą, mokėsi ne tik pažinti matavimo prietaisus, bet suvokti temperatūros skirtumus, termometro stulpelio esmę ir oro temperatūros pajautą bei suvokimą. Sniege rašė, piešė, ledą svėrė ir skaičiavo valandas, kiek laiko reikia, kad kambario temperatūroje jis ištirptų. Didžioji dalis šios veiklos vyko spontaniškai, be išankstinio suplanavimo, tik įsiklausant į vaikus ir pagavus jų idėjas.
Tobulintos sritys; 9. Rašytinė kalba, 10. Aplinkos pažinimas, 11. Skaičiavimas ir matavimas, 12. Meninė raiška, 15. Tyrinėjimas, 17. Kūrybiškumas.
Informaciją parengė PU pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė
Atnaujinta: 2022-02-17
Partneriai



