- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Sniegas padeda mokytis
„Smalsučių“ gr. vaikai tyrinėjant sniegą, mokėsi ne tik pažinti matavimo prietaisus, bet suvokti temperatūros skirtumus, termometro stulpelio esmę ir oro temperatūros pajautą bei suvokimą. Sniege rašė, piešė, ledą svėrė ir skaičiavo valandas, kiek laiko reikia, kad kambario temperatūroje jis ištirptų. Didžioji dalis šios veiklos vyko spontaniškai, be išankstinio suplanavimo, tik įsiklausant į vaikus ir pagavus jų idėjas.
Tobulintos sritys; 9. Rašytinė kalba, 10. Aplinkos pažinimas, 11. Skaičiavimas ir matavimas, 12. Meninė raiška, 15. Tyrinėjimas, 17. Kūrybiškumas.
Informaciją parengė PU pedagogė Giedrė Pipinytė-Grunskienė
Atnaujinta: 2022-02-17
Partneriai





