- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Nuostatai
- Veiklos planavimo dokumentai
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai >
- Biudžeto ataskaitos >
- Finansinės ataskaitos >
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius
- Informacijos rodyklė








Etniniai raštai
Gal ne visi mūsų senoliai mokėjo rašyti, bet austi turėjo gebėti bene kiekviena padori mergina. Senovės raštuose atsispindi tų laikų vertybių motyvai, simboliai. Dabar raštą sukurti galime paprasčiau ir lengviau, pagal savo mąstymą, vizijas, kūrybą. Linijinis piešinys, elementų dėlionė greit virsta seka, raštu, paveikslu. Gal tai ir nėra naujiena, tačiau 2–3 m. „Smalsučių“ grupės ugdytiniams tai nauja tema. Smalsūs vaikai, apžiūrėję senovės audinių raštus įstaigos darbuotojų suorganizuotoje ekspozicijoje ir raštų iš popierinių tūtelių parodą ugdymo centro erdvėse, entuziastingai (kas ir būdinga šio amžiaus vaikams) ėmėsi patys kurti ir įgyvendinti savo vizijas. Ugdytiniams buvo pasiūlytos įvairios priemonės: ilgo formato spalvotas popierius, popieriaus tūtelės, įvairi gamtinė medžiaga. Jas dėliodami ir komponuodami vaikai bandė kurti seką, raštą, savo vizijos paveikslą. Tai pirmi kūrybinio, konstrukcinio mąstymo lavinimo žingsniai su STEAM elementais.
Veiklą vaikams padėjo įgyvendinti ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė Pipinytė-Grunskienė ir padėjėja Vida Jokubauskienė.
Atnaujinta: 2023-04-14
Partneriai











