- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Nuostatai
- Veiklos planavimo dokumentai
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai >
- Biudžeto ataskaitos >
- Finansinės ataskaitos >
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
 
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius
- Informacijos rodyklė








Piešimas natūraliais dažais
Ar gali būti piešimas įdomus ? Iš karto norisi atsakyti, o kaip ir dar kaip  Ar įmanoma dar nustebinti vaikus ? O taipBandysime pasigaminti dažus ir ne bet kokius , o natūralius. Vaikai nustebo, svarstė, susimąstė,  įdomu ir smalsu ? Pasirodo viskas įmanoma.
Burokėlių sultys, braškių miltai, ciberžolė ir kava malta, kakava, mėlynosios arbatos žiedai ir tai viskas natūralu ir naudojama mūsų virtuvėje. Kad gauti norimos tekstūros, kad būtų galima dažyti, vaikai naudojo priedus : kukurūzų miltus be glitimo ir šiltas vanduo. Maišė ,pylė ir stebėjo, ar jau būtų galima su jais piešti. Kai jau jau bendru sutarimu nusprendėme, kad dažai pagaminti, laukė smagiausia dalis – išbandyti savo pagamintus dažus piešiant ant plėvelės, šviesos stalo ir netgi veidrodžio. Savarankiškai patys tarpusavyje tarėsi, kas kur pieš ir su kuo norėtų drauge išbandyti savo pagamintus dažus. Vaikai piešė ir relaksavo, nes paklausus, ką piešia, tik tylėjo, nes labai įsijautė į patį piešimo procesą. Pabaigę piešti vaikai žiūrėjo ir gėrėjosi, kad gavosi puikus meno kūrinys.
Rezultatas : tyrinėdami natūralias medžiagas vaikai sukaupė skirtingą sensorinį patyrimą. Veiklos metu lavėjo visi vaiko asmenybės įgūdžiai ir suvokimas; motoriniai, erdviniai, jutiminiai, emociniai, kūrybiniai, socialiniai, savęs ir kitų pažinimas, bet tuo pačiu įgijo didesnio pasitikėjimo savimi ir lakesnės fantazijos.
Priešmokyklinės „Obuoliukų“ grupės mokytojos: Asta Žvigaitienė ir Jurgita Kvietkauskienė
Atnaujinta: 2023-05-12
Partneriai
 
                                                                     
                                                                 
                                                                     
                                                                 
                             
  
 







 
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                    