- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Piešimas natūraliais dažais
Ar gali būti piešimas įdomus ? Iš karto norisi atsakyti, o kaip ir dar kaip Ar įmanoma dar nustebinti vaikus ? O taipBandysime pasigaminti dažus ir ne bet kokius , o natūralius. Vaikai nustebo, svarstė, susimąstė, įdomu ir smalsu ? Pasirodo viskas įmanoma.
Burokėlių sultys, braškių miltai, ciberžolė ir kava malta, kakava, mėlynosios arbatos žiedai ir tai viskas natūralu ir naudojama mūsų virtuvėje. Kad gauti norimos tekstūros, kad būtų galima dažyti, vaikai naudojo priedus : kukurūzų miltus be glitimo ir šiltas vanduo. Maišė ,pylė ir stebėjo, ar jau būtų galima su jais piešti. Kai jau jau bendru sutarimu nusprendėme, kad dažai pagaminti, laukė smagiausia dalis – išbandyti savo pagamintus dažus piešiant ant plėvelės, šviesos stalo ir netgi veidrodžio. Savarankiškai patys tarpusavyje tarėsi, kas kur pieš ir su kuo norėtų drauge išbandyti savo pagamintus dažus. Vaikai piešė ir relaksavo, nes paklausus, ką piešia, tik tylėjo, nes labai įsijautė į patį piešimo procesą. Pabaigę piešti vaikai žiūrėjo ir gėrėjosi, kad gavosi puikus meno kūrinys.
Rezultatas : tyrinėdami natūralias medžiagas vaikai sukaupė skirtingą sensorinį patyrimą. Veiklos metu lavėjo visi vaiko asmenybės įgūdžiai ir suvokimas; motoriniai, erdviniai, jutiminiai, emociniai, kūrybiniai, socialiniai, savęs ir kitų pažinimas, bet tuo pačiu įgijo didesnio pasitikėjimo savimi ir lakesnės fantazijos.
Priešmokyklinės „Obuoliukų“ grupės mokytojos: Asta Žvigaitienė ir Jurgita Kvietkauskienė
Atnaujinta: 2023-05-12
Partneriai





