- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- VEIKLOS SRITYS – UGDYMAS
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Nuostatai
- Veiklos planavimo dokumentai
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Darbo užmokestis
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Viešieji pirkimai >
- Biudžeto ataskaitos >
- Finansinės ataskaitos >
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- PASKELBTI KONKURSAI / ATRANKOS į laisvas darbo vietas
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- PRIVATUMO POLITIKA
- PASLAUGOS – INFORMACIJA TĖVAMS
- ATVIRI DUOMENYS
- NUORODOS
- DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- SKU kalendorius








Plunksna
Kiek daug dalykų galima nuveikti su vienu objektu, tokiu kaip plunksna. Rodos paukštis jos atsikrato, numeta, nes ji jam nebereikalinga, o štai Šiaulių Petro Avižonio centro „Smalsučių“ grupės 2–3 metų ugdytiniams – tai didžiulis atradimas. Apžiūrėję plunksną, bandė atkartoti jos išvaizdą karpydami popierinę formą ir lavindami akies, rankos koordinaciją bei fizines rankų galias. Patyrė plunksnos skrydžio džiaugsmą pūsdami ir gaudydami, taip stiprindami burnos raumenyną, reakciją bei fizines galias. Patikrino plaukimo galimybes, atlikdami bandymą su sunkiu žaisliuku ir lengva plunksna, taip formuodami suvokimą apie lengvo ir sunkaus objekto elgseną vandenyje. Vaikai taip pat įsitikino, jog plunksna puikiai tinka meninei veiklai – tapymui ar net rašymui. Ir tai tikrai ne visos veiklos, ką galima nuveikti su paukščiui jau nebereikalingu dalyku. Paūgėjus vaikams, galima išbandyti išsamesnį plunksnos tyrimą.
Veiklą vaikams padėjo įgyvendinti ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė Pipinytė-Grunskienė ir padėjėja Vida Jokubauskienė.
Atnaujinta: 2023-11-28
Partneriai

















