- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Sėju, auginu ir stebiu, kas greičiau?
Pavasaris – spalvų ir pavasarinių darbų metas. Pasitarėme ir nusprendėme sėti pupeles, moliūgus ir svogūnėlius, o kur, ne į vazonėlius, o į kiaušinių dėklų dėžutes: popierinės, permatomo plastiko ir putplasčio.Vaikai savo mažomis rankytėmis bėrė žemę į dėklus. Mažieji sužinojo, kad augalams reikia drėgmės, tad pasodinę juos palaistė. Stebėdami, tyrinėdami jų dygimą ir augimą vaikai pastebėjo, kad augalai pasėti ir pasodinti vienu metu, sudygsta ir auga skirtingai, augdami linksta į šviesos pusę, nepalaistyti vysta. Praėjus 3 savaitėms vaikai pastebėjo, kad pupelės pasėtos popieriniame dėkle aukščiausiai išaugo pupelės, putplastyje paaugo moliūgėlių daigai, o vos ne vos pradėjo dygti svogūnėliai pasėti plastikiniame dėkle. Vaikai matavo liniuote aukščiausiai išdygusią pupelę ir moliūgėlio daigus. Susidomėję vaikai kėlė klausimus, kodėl taip nutiko?
Rezultatas: šiomis veiklomis siekiama buvo vaikus motyvuoti dometis gyvuoju gamtos pasauliu ir ugdyti meilę gamtai, formuoti suvokimą (kelio nuo sėklos iki augalo ar vaisiaus) per asmeninę vaiko patirtį, ugdyti gebėjimą rūpintis augalais.
„Žirniukų“ gr.ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta Žvigaitienė
Atnaujinta: 2023-11-28
Partneriai





