- ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
- Istorija, vizija, misija, veiklos sritys
- Veiklą reglamentuojantys dokumentai >
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Finansinės ataskaitos >
- Biudžeto ataskaitos >
- Komisijos ir darbo grupės >
- Viešieji pirkimai >
- Darbo užmokestis
- Veiklos ataskaitos
- Paskatinimai ir apdovanojimai
- Ūkio subjektų priežiūra
- Tarnybiniai lengvieji automobiliai
- Lėšos veiklai viešinti
- STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
- TEISINĖ INFORMACIJA
- UGDYMAS
- Grupės
- Vykdomos švietimo programos
- Pažanga ir pasiekimai
- Teikiama pagalba
- Ugdymosi aplinkos
- Pažintinės veiklos
- Aplinkosauginė edukacija
- Donorystės dienos paminėjimas
- Edukacija „Pažinkime šunį“
- Išvyka į „Šiaulių letenėlę“
- Kalėdinis varpelis
- Kūčiukų kepimo edukacija
- Mažas kaip vabalėlis
- Paslaptingas elektros pasaulis
- Saldžioji edukacija
- Smalsučių dovana
- Šalia arklio
- Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešoji biblioteka
- Šiaulių istorijos muziejus
- Edukacinės patirties bankas
- Socialinė partnerystė
- Diplomai, padėkos dalyviams
- PRANEŠĖJŲ APSAUGA
- KORUPCIJOS PREVENCIJA
- INFORMACIJA
- ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- NUORODOS
- KONSULTAVIMASIS SU VISUOMENE
- PRIVATUMO POLITIKA
- ATVIRI DUOMENYS
- SKU kalendorius








Ar galiu sukonstruoti sniego senį?
3 m. vaikai gavo iššūkį – sukonstruoti sniego senį iš duotų įvairių medžiagų: popieriaus, folijos, siūlų, klijų, pagaliukų, pakavimo granulių, poliesterio rutulių, lipnios juostos ir kt. Vaikai tyrinėjo medžiagas, plėšė, karpė ir visaip kitaip tikrino jų galimybes, tokiu būdu tapdami savotiški tyrinėtojai – mokslininkai (S raidelė iš sutrumpinimo STEAM – “Science”). Ar pavyko sukonstruoti sniego senį? Galbūt ne. Bet jie konstravo ir įgyvendino savo kūrybines idėjas bei galias (raidelės T ir A, kas reiškia technologiją ir kūrybiškumą). Bet svarbiausia – buvo laimingi.
Veiklą organizavo ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė Pipinytė-Grunskienė
Atnaujinta: 2024-02-05
Partneriai





