This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Tyrinėjimo džiaugsmas
3–4 m. „Saulės zuikučių” grupės vaikai.
Priemonės: įvairaus dydžio veidrodžiai, CD diskai, metalinis padėklas, šiaudeliai, dažai stiklo dekoravimui, mediniai pagaliukai.
Įvairiose darželio ugdymosi erdvėse, pasitelkiant įvairaus dydžio veidrodžius, kitus daiktus, atspindinčius atvaizdus vaikai tyrinėjo, lygino save ir kitus.
Didelis veidrodis vėliau tapo eksperimentavimo ir piešimo laboratorija. Ant veidrodžio išlietus dažus vaikai pūtė su šiaudeliais ir netikėtas eksperimentavimo rezultatas nustebino vaikus. Dažai susiliejo į vieną visumą, spalvos susimaišė, tada pirštukai ir delnai šoko spalvotą atspaudų šokį. Veidrodis pasidengė dažų sluoksniu ir vaikai nieko pro jį nebematė. Dažų sluoksnį pradėjo braižyti pagaliukais, gavosi graviruotos snaigės, gėlės.
Rezultatai: Vaikai suprato, kad veidrodis gali pasitarnauti kaip piešimo pagrindas. Išbandė netradicinį piešimo būdą, priemones. Įtvirtino spalvas. Tyrinėjo, lygino, save ir kitus, matavo ūgį. Išsiaiškino, kad save, savo emocijas galima pamatyti tik per veidrodį, Skaičiavo, grupavo kūno dalis kurios yra po dvi, kurios po vieną.
Vaikai veikloje ugdėsi: tyrinėjimo, aplinkos pažinimo, skaičiavimo ir matavimo, meninės raiškos gebėjimus.
Informaciją parengė: ikimokyklinio ugdymo auklėtoja Vilma Maslauskė.
Atnaujinta: 2021-03-07