This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
STEAM veikla „Tyrinėju ir gaudau žuvis“ su ikimokyklinio ugdymo „Saulės zuikučiai“ grupės 3–4 m. amžiaus ugdytiniais.
Veikla vyko salėje. Paruoštoje aplinkoje vaikus sudomino įvairių spalvų, formų ir dydžių žuvys ir žuvytės, vandens imitacija – tarsi patys būtų akvariume. Plaukdami kaip žuvytės priplaukė prie dviejų indų (akvariumų) su vandeniu, daug spalvotų kamuoliukų – žuvyčių ir sietelių, kiaurasamčių.
Vaikai kišo rankas į vandenį ir pradėjo traukti kamuoliukus, bet auklėtoja pasiūlė panaudoti esančius įrankius ir tada prasidėjo smagi žvejyba.
- Tyrinėjo aplinką, žuvis, vandenį, įrankius,
- Įvardijo žuvų spalvas;
- Vartojo sąvokas „didelė“, „maža“ žuvis,
- Skaičiavo kiek sugavo kamuoliukų,
- Rūšiavo kamuoliukus pagal spalvas,
- Vaikai išbandė netradicinius būdus iš vandens pagauti, ištraukti kamuoliukus-žuvytes su sieteliais, kiaurasamčiais naudojant dvi ir vieną ranką,
- Išsiaiškino, kad traukti kamuoliukus lengviausia su dideliu sieteliu ir dvejomis rankomis, nei viena ranka,
- Sužinojo kaip žuvys plaukia, kur gyvena ( ežere, upėje, jūroje, akvariume),
- Susipažino su naujais žodžiais pelekas, akvariumas, sietelis kiaurasamtis;
Rezultatas: vaikams ši patyriminė veikla suteikė daug džiaugsmo, skatino smalsumą, bendrauti su kitais, skatino kūrybiškai mąstyti, priimti sprendimus, pasitikėti savimi ir kitais. Pavyko apmąstyti bandymo rezultatus, juos aptarti ir padaryti išvadas su kolege.
STEAM veikloje vaikams buvo sudarytos sąlygos ir galimybės ugdytis ir plėtoti individualius gebėjimus aplinkos pažinimo, tyrinėjimo, skaičiavimo ir matavimo, sakytinės kalbos srityse.
Atnaujinta: 2020-11-27