This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Džiaugiamės, kad „Žirniukų“ grupės tėveliai mūsų pasiūlytas veiklas, žaidimus , eksperimentus, sportines, šokio ir muzikos veiklas priėmė geranoriškai, siuntė mums foto, video medžiagą (apgailestaujame, kad, šiuo metu, nėra galimybės ja pasidalinti). Užsiėmė su vaikais, prigalvojo patys veiklų ir jomis dalinosi su grupės bendruomene. Matydamos atliktų užduotėlių ir kitų veiklų foto informaciją, galime teigti, kad vaikų gebėjimai patobulėjo. Ačiū Jums, tėveliai, už geranoriškumą, o, vaikams ačiū už stropų darbą.
Auklėtojos Ilona ir Asta.
Žodis – MAMA
Karolio tėveliai perskaitė trumpą eilėraštuką. Kaip saulytė, kaip šviesi, tu, mamyte, mums esi. Tu ir šildai ir šypsais, meilės spinduliais šviesiais. Pasimokė mintinai. Berniukas spalvino dideles širdis raudona spalva, mažas širdeles – mėlyna. Dideles širdis suskaičiavo. „Jausmų puodelį“ padovanojo mamai. Atpažino tvirtai stovinčią raidę ir ją nuspalvino. Išsikirpo raidžių korteles ir pagal pavyzdį sudėjo žodį MAMA. Nurašė (kopijavo) žodį. Suskaičiavo, kiek raidžių turi žodis MAMA. Surado tarp raidžių pasislėpusius žodžius MAMA. Buvo tobulinami skaičiavimo ir rašymo įgūdžiai, lavinamas regimasis ir erdvinis suvokimas, smulkiosios motorikos įgūdžiai. Ačiū Karoliui.
Mano žalioji palangė
„Žirniukų“ grupės vaikai, namuose, nuotoliniu būdu vykdė projektinę veiklą „Mano žalioji palangė“. Padedami tėvelių ar kitų šeimos narių, vaikai mokėsi paruošti indus sėjai, tyrinėjo dirvožemio struktūrą, sėklas. Skaičiavo, matavo, lygino pagal dydį ir formą, atliko įvairias užduotis. Stebėjo auklėtojų rekomenduotą filmuotą medžiagą, kaip dygsta ir vystosi augalas.
Tyrinėjo augalo dalis, mokėsi taisyklingai jas pavadinti. Pasodino pupą ir žirnį, įdėjo matuoklę ir pasidėjo paruoštus augalus ilgalaikiam stebėjimui ir žymėjimui.
Tėveliai, remdamiesi auklėtojų pasiūlyta medžiaga, bei asmenine patirtimi, aptarė su vaikais kokių sąlygų reikia augalui augti ir vystytis. Gautais rezultatais pasidalino su grupės auklėtojomis ir vaikais. Ačiū Jums už tai!
Velykiniai margučiai kitaip
Grupės vaikams buvo pasiūlyta sukurti margutį iš įvairių namuose turimų daiktų. Ir mus nustebino vaikai savo margučių originalumu, vaizduote ir išmone, kuriant netradicinius margučius. Džiaugėmės ir mes, kokie nuostabūs vaikų margučiai!
Velykų kraitelė
Peržiūrėjo filmuką „Viščiuko istorija“. Vaikai susikaupė, mokėsi skaičiuoti, atsakė į klausimus. Piešė, aplikavo iš geometrinių figūrų įvairiausias pavasario gėles. Prisiminė geometrinių figūrų pavadinimus, lavėjo regimasis ir erdvės suvokimas, smulkiosios motorikos įgūdžiai.
Pavasario pranašai
Vaikai ir tėvai aktyviai įsijungė į nuotolinį ugdymą. Parinkome užduotėlių, kurios tenkintų vaikų poreikį žaisti, bendrauti, pažinti pasaulį. Tėvų įsitraukimas į kūrybinį procesą paskatino vaikų motyvaciją, sustiprino savivertę ir pasitikėjimą savo jėgomis. Džiugu buvo matyti į veiklą įsitraukusius tėvus, filmavo, fotografavo ir dalinosi nuostabiomis akimirkomis. Įvairiose veiklose įgijo matematinių, skaitymo, rašymo pradmenų, tobulino tyrinėjimo įgūdžius. Džiaugiamės vaikų pasiekimais.
Esame sužavėtos tėvelių geranorišku bendradarbiavimu ir dėkingos už aktyvų dalyvavimą visose veiklose.
Balandžio 2-oji –Tarptautinė vaikų knygos diena „Žirniukų” grupė
Šiai dienai įprasminti pasiūlėme vaikams peržvelgti savo knygeles ir paskelbėm IŠŠŪKĮ: surasti knygą savo namuose su gražiausiomis iliustracijomis ir pavaizduoti piešinėlyje, kas jiems gražiausia.
Iš vaikų piešinių supratome, kad kiekvienas turi knygelę, kuri jam pati gražiausia. O mes auklėtojos džiaugiamės, kad knyga vaikus skatino išlaisvinti, susikaupti, neskubėti, lavino vaizduotę, kūrybiškumą….
Atnaujinta: 2020-05-11