This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
STEAM veikla „Tyrinėju ir išbandau“ ikimokyklinio ugdymo (3–4m.) „Obuoliukų“ grupėje.
Ugdytiniai apžiūrinėjo moliūgą iš visų pusių ir klausinėjo: „Kodėl toks didelis užaugo? Koks stiprus žmogus jį nešė? Kur jis užaugo? Kas užaugino tokį didžiulį?“
- Susipažino su moliūgu, jį raičiodami,bandydami pakelti, lygindami su kitomis daržovėmis pagal dydį, formas ir spalvas.
- Sužinojo naujas sąvokas: „pusė“, „ketvirtis“, „didesnis-mažesnis”, „sunkesnis-lengvesnis“.
- Tyrinėjo, kas yra moliūgo viduje.
- Sužinojo, kad moliūgą galima ne tik valgyti, bet rasti įdomios veiklos.
- Perpjovę moliūgą pusiau sužinojome, kad viduje yra daug sėklų. Jas vaikai išrinko, skaičiavo, lygino, tyrinėjo.
- Iš moliūgo su formelėmis gamino ,,moliūginius sausainius”, kuriuos su malonumu valgė ir stebėjosi, jog tokių skanių niekada nebuvo ragavę.
Rezultatas: ši veikla ne tik tenkino savo smalsumą, aktyvumą, bet kartu ir lavino smulkiąją pirštukų motoriką, praplėtė pažintinį pasaulį. Smagi, žaidybinė, patyriminė veikla, kurios metu bendravo ir dalijosi savo asmenine patirtimi ir pastebėjimais, nutikimais.
Informaciją parengė auklėtoja metodininkė Asta Žvigaitienė
Atnaujinta: 2020-03-02